Ballonstrips, afgewisseld met puzzels en artikelen over sport.
Speciaal voor jonge sportliefhebbers heeft Sanoma Media sinds enige tijd een kwartaal-stripboek, een samenwerking tussen Donald Duck weekblad en Sportweek (later: NUsport): Duck Out. In navolging van de WK Special uit 2010 publiceren beide redacties nu een nieuwe gezamenlijke uitgave: de 'Disney's duck outsSport special 2011'. Het 120 pagina’s tellende boek staat boordevol Donald Duck-sportstrips (ruim 75 pagina's). Geen puur stripboek dus, want de strips beslaan zo'n 60% van het boek. De rest wordt gevuld met wat puzzels (waarvan enkele moeten worden ingevuld), artikeltjes (allerhande sportweetjes) met foto's, en eigen Sanoma-reclame. Het gaat niet alleen over voetbal dit keer, maar ook over andere populaire sporten als hockey, tennis en wielrennen. Op zich wel aardig voor de doelgroep, al moet worden bedacht dat de actualiteitswaarde van het redactionele deel snel zal afnemen. Geen hoogvlieger en een duidelijk voorbeeld van de vercommercialisering van de sport, maar gelet op de nog altijd grote populariteit van de Disney-figuurtjes altijd goed voor een flinke lezerskring.